Ми працюємо: Пн-Пт: 09:00 - 19:00; Сб: 10:00 - 17:00; Нд: вихідний
м. Київ

0 800 216 905

(безкоштовно з мобільного)

Ремонт рульової рейки

Рульова рейка – це складова механізму кермового управління, яка забезпечує передачу зусиль від керма на керовані колеса автомобіля.

 

За влаштуванням та принципом дії рейки бувають таких видів:

  • Механічні - сила, що створюється на кермі, передається на колеса за допомогою кермового редуктора (встановлювалися на моделях Logan, Sandero, Kangoo тощо);
  • Гідравлічні - сила на кермі збільшується за допомогою механізму гідропідсилювача керма (ГУР) (Trafic, Master, Kangoo тощо);
  • Електромеханічні - сила, що створюється на кермі, збільшується за допомогою електромеханічного підсилювача (ЕУР) (Megane II, Clio, Fluence тощо)

В автомобілях Renault можна знайти всі вищезазначені типи реєк.

Ознаки несправності рульової рейки:

  • Стук
  • Биття рульового колеса
  • Гул у гідропідсилювачі
  • "Закушування" керма при поворотах
  • Течі
  • «Туге» кермо
  • Кермо погано або зовсім не повертається у пряме положення
  • Довільний поворот кермового колеса
  • Нехарактерні шуми під час роботи механізму
  • Світиться індикатор помилки на панелі інструментів
  • Зниження рівня гідравлічної рідини

Як видно, ознак несправності рейок безліч, при зауваженні будь-яких симптомів варто звернутися на сервіс для діагностики та ремонту, оскільки кермо безпосередньо пов'язане з безпекою експлуатації ТЗ.

На ресурс роботи кермової рейки впливають:

  • стан дорожнього покриття (ями, бруківка, залізничні та трамвайні переїзди та ін.)
  • стиль водіння
  • стан інших деталей рульового управління (зокрема пильовики рульових тяг), підвіски автомобіля та ін.

Діагностика несправності кермової рейки проводиться у кілька етапів. Перший – це перевірка на автомобілі під час діагностики підвіски. Перевіряється рейка та сполучені вузли та механізми: насос ГУР, натяг приводного ременя, шлангів, люфти валів та хрестовини рульової колонки, рівень рідини у бачку тощо. Після, рейка знімається з автомобіля, розбирається та дефектується.

Якщо Ваша рейка вийшла з ладу, не впадайте у відчай - в більшості випадків їх можна відремонтувати, існують технології ремонту, а ринок пропонує вибір запасних частин - ремонтні комплекти, втулки, пильовики та ін. Хоча, доцільність ремонту, звичайно визначається ступенем пошкодження і ціною ремонту.

Під ремонтом мається на увазі заміна сальників високого тиску, вставок, опорних втулок, ущільнювальних кілець та ін., т.зв. ремонтний комплект. За допомогою спеціального інструменту виконується шліфування поверхні валу. У деяких випадках може знадобитися відновлення валу або заміна деталей валу, гайок підтискання, гайки розподільника і т.д.

Компанія Рено Доктор Сервіс спеціалізується на ремонтах кермових рейок Renault будь-якої складності..

Щоб Ваша рейка служила довго, ми рекомендуємо:

  • Намагайтеся уникати швидкісного проїзду ям, залізничних переїздів, трамвайних рейок на швидкості, особливо під кутом до них;
  • Слідкуйте за станом пильовиків, рульових тяг та наконечників;
  • При експлуатації в холодну пору року, після запуску двигуна поверніть кермо з боку в бік від одного крайнього положення до іншого
  • На машинах з гідравлічним підсилювачем не затримуйте кермо у крайніх положеннях;
  • Слідкуйте за рівнем рідини підсилювача у бачку.

Ми рекомендуємо виконувати заміну рідини ГУР кожні 90 тисяч кілометрів або один раз на чотири роки.