Технічне обслуговування (ТО)
Технічне обслуговування (ТО) автомобіля Renault – це комплекс робіт, які повинні періодично виконуватись на автомобілі для підтримки його у справному стані, збереження його характеристик та високого рівня комфорту.
Технічне обслуговування (ТО) автомобіля Renault – це комплекс робіт, які повинні періодично виконуватись на автомобілі для підтримки його у справному стані, збереження його характеристик та високого рівня комфорту.
Супорт гальмівний – важливий елемент гальмівної системи автомобіля, від його роботи залежить безпека експлуатації. Його завдання - притискати колодки до диска, забезпечуючи уповільнення, зупинку та утримання машини на місці.
Диск гальмівний передній. Принцип їх роботи відносно простий: при натисканні на педаль гальма металевий диск, зроблений з чавуну та встановлений на колесі, притискається двома гальмівними колодками, розташованими в гальмівних супортах.
Вихлопна система призначена для відведення вихлопних газів від циліндрів двигуна, їх охолодження, а також зниження шуму та токсичності.
Радіатор - спеціальний вузол у пристрої автомобіля, завдання якого - охолодження рідини, що циркулює в сорочці охолодження двигуна.
Турбіна (турбокомпресор, скорочення. ТК) - це складний вузол, що використовує енергію вихлопних газів для збільшення тиску у впускній системі. Основне завдання турбіни – збільшення потужності двигуна.
Стартер – це пристрій, який запускає двигун. В його основі знаходиться електродвигун, який через зубчасту передачу розкручує колінчастий вал до швидкості, необхідної для запуску двигуна.
Ремонт поршневий є одним із етапів капітального ремонту двигуна.
Газорозподільний механізм (ГРМ), як випливає з назви, відповідає за розподіл газових потоків у двигуні – подачу повітряно-паливної суміші та відведення продуктів згоряння з камер згоряння двигуна. До системи ГРМ відносяться: розподільні вали, клапани, ремінь або ланцюг ГРМ, натяжні та обвідні ролики, заспокійники та ін.
Двигуни внутрішнього згоряння складаються з великої кількості частин, які можна умовно поділити на такі групи:
Нерухомі - такі як блок циліндрів, головка блоку циліндрів, картер, кришки двигуна та ін;
Рухливі – циліндропоршнева група, маховик, газорозподільний механізм, насоси системи змащення, системи охолодження тощо.
Будь-які рухливі механізми, як відомо, схильні до зносу. Так і деталі двигуна мають певний ресурс, після якого вони можуть «попроситися» на ремонт.